Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/92
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Ремига, Юлія Сергіївна
Ключові слова: електронний бізнес
електронний документообіг
інформаційні технології
модель «бізнес – бізнес»
модель «бізнес –споживач»
модель «споживач – споживач»
модель «державне управління – громадяни»
В2В
В2С
С2С
G2C
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник ОНУ імені І.І.Мечникова
Бібліографічний опис: Вісник ОНУ імені І.І.Мечникова. 2016. Т. 21. Вип. 5(47)
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено з’ясуванню питання щодо формування середовища електронного бізнесу в діяльності підприємств. Визначено, що інформація в підприємницькій діяльності – це основа для прийняття будь- якого управлінського рішення. З’ясовано, що використання сучасних інформаційних технологій дає можливість підприємству оперативно отримувати доступ до будь-якої інформації та ефективно вико- ристовувати її для вирішення будь-якого завдання. Зроблено висновок щодо доцільності використання інструментарію електронного бізнесу для забезпечення конкурентних переваг підприємства на ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/92
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_ОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdf362.13 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора