Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/92
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРемига, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-27T12:31:50Z-
dc.date.available2021-10-27T12:31:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВісник ОНУ імені І.І.Мечникова. 2016. Т. 21. Вип. 5(47)uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/92-
dc.description.abstractСтаттю присвячено з’ясуванню питання щодо формування середовища електронного бізнесу в діяльності підприємств. Визначено, що інформація в підприємницькій діяльності – це основа для прийняття будь- якого управлінського рішення. З’ясовано, що використання сучасних інформаційних технологій дає можливість підприємству оперативно отримувати доступ до будь-якої інформації та ефективно вико- ристовувати її для вирішення будь-якого завдання. Зроблено висновок щодо доцільності використання інструментарію електронного бізнесу для забезпечення конкурентних переваг підприємства на ринкуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВісник ОНУ імені І.І.Мечниковаuk
dc.subjectелектронний бізнесuk
dc.subjectелектронний документообігuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмодель «бізнес – бізнес»uk
dc.subjectмодель «бізнес –споживач»uk
dc.subjectмодель «споживач – споживач»uk
dc.subjectмодель «державне управління – громадяни»uk
dc.subjectВ2Вuk
dc.subjectВ2Сuk
dc.subjectС2Сuk
dc.subjectG2Cuk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools