Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/92
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Ремига, Юлія Сергіївна
Keywords: електронний бізнес
електронний документообіг
інформаційні технології
модель «бізнес – бізнес»
модель «бізнес –споживач»
модель «споживач – споживач»
модель «державне управління – громадяни»
В2В
В2С
С2С
G2C
Issue Date: 2016
Publisher: Вісник ОНУ імені І.І.Мечникова
Citation: Вісник ОНУ імені І.І.Мечникова. 2016. Т. 21. Вип. 5(47)
Abstract: Статтю присвячено з’ясуванню питання щодо формування середовища електронного бізнесу в діяльності підприємств. Визначено, що інформація в підприємницькій діяльності – це основа для прийняття будь- якого управлінського рішення. З’ясовано, що використання сучасних інформаційних технологій дає можливість підприємству оперативно отримувати доступ до будь-якої інформації та ефективно вико- ристовувати її для вирішення будь-якого завдання. Зроблено висновок щодо доцільності використання інструментарію електронного бізнесу для забезпечення конкурентних переваг підприємства на ринку
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/92
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools