Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Название: Оцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: Маркетинг
Цифровий маркетинг
Маркетингові комунікації
Дата публикации: 2018
Издательство: Poznan, Poland: WSPiA Publishing
Библиографическое описание: International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April 12-13th, 2018
Краткий осмотр (реферат): Проблема оцінки ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку є актуальною, тому необхідно вдосконалювати методику та показники оцінки ефективності маркетингових комунікацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Оцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку.pdf457.38 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора