Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Title: Оцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Маркетинг
Цифровий маркетинг
Маркетингові комунікації
Issue Date: 2018
Publisher: Poznan, Poland: WSPiA Publishing
Citation: International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April 12-13th, 2018
Abstract: Проблема оцінки ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку є актуальною, тому необхідно вдосконалювати методику та показники оцінки ефективності маркетингових комунікацій.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools