Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Назва: Оцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Маркетинг
Цифровий маркетинг
Маркетингові комунікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Poznan, Poland: WSPiA Publishing
Бібліографічний опис: International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April 12-13th, 2018
Короткий огляд (реферат): Проблема оцінки ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку є актуальною, тому необхідно вдосконалювати методику та показники оцінки ефективності маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку.pdf457.38 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора