Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-25T07:48:45Z-
dc.date.available2022-09-25T07:48:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationInternational Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings, April 12-13th, 2018uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/451-
dc.description.abstractПроблема оцінки ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку є актуальною, тому необхідно вдосконалювати методику та показники оцінки ефективності маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherPoznan, Poland: WSPiA Publishinguk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectЦифровий маркетингuk
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk
dc.titleОцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банкуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка ефективності цифрових маркетингових комунікацій банку.pdf457.38 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора