Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Название: ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: Банк
Маркетинг
банківська система
маркетингові комунікації
Дата публикации: 2017
Издательство: Кропивницький: «Ексклюзив –Систем»
Библиографическое описание: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (заочної). 28-29 квітня 2017 р.
Краткий осмотр (реферат): Сучасний стан української банківської сфери характеризується поступовим зменшенням кількості банків, у зв’язку з труднощами в національній економіці. Переважно, банки вибувають з українського ринку банківських послуг, за рахунок того, що стають неплатоспроможними. Тому, сьогодні важливо для банків зберегти існуючих вкладників, але й залучити нових за допомогою новітніх інструментів маркетингових комунікацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інструменти маркетингових комунікацій банку на сучасному етапі.pdf403.07 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора