Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-25T07:36:53Z-
dc.date.available2022-09-25T07:36:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМатеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (заочної). 28-29 квітня 2017 р.uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449-
dc.description.abstractСучасний стан української банківської сфери характеризується поступовим зменшенням кількості банків, у зв’язку з труднощами в національній економіці. Переважно, банки вибувають з українського ринку банківських послуг, за рахунок того, що стають неплатоспроможними. Тому, сьогодні важливо для банків зберегти існуючих вкладників, але й залучити нових за допомогою новітніх інструментів маркетингових комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКропивницький: «Ексклюзив –Систем»uk
dc.subjectБанкuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectбанківська системаuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools