Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Title: ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Банк
Маркетинг
банківська система
маркетингові комунікації
Issue Date: 2017
Publisher: Кропивницький: «Ексклюзив –Систем»
Citation: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (заочної). 28-29 квітня 2017 р.
Abstract: Сучасний стан української банківської сфери характеризується поступовим зменшенням кількості банків, у зв’язку з труднощами в національній економіці. Переважно, банки вибувають з українського ринку банківських послуг, за рахунок того, що стають неплатоспроможними. Тому, сьогодні важливо для банків зберегти існуючих вкладників, але й залучити нових за допомогою новітніх інструментів маркетингових комунікацій.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools