Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Назва: ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Банк
Маркетинг
банківська система
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2017
Видавництво: Кропивницький: «Ексклюзив –Систем»
Бібліографічний опис: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (заочної). 28-29 квітня 2017 р.
Короткий огляд (реферат): Сучасний стан української банківської сфери характеризується поступовим зменшенням кількості банків, у зв’язку з труднощами в національній економіці. Переважно, банки вибувають з українського ринку банківських послуг, за рахунок того, що стають неплатоспроможними. Тому, сьогодні важливо для банків зберегти існуючих вкладників, але й залучити нових за допомогою новітніх інструментів маркетингових комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/449
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інструменти маркетингових комунікацій банку на сучасному етапі.pdf403.07 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора