Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Название: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВ
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: Маркетинг
Контент-маркетинг
Банківський продукт
Маркетингові комунікації
Дата публикации: июн-2020
Издательство: Наукова економічна організація «Перспектива»
Библиографическое описание: МАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
Серия/номер: НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ;Частина І
Краткий осмотр (реферат): Застосування маркетингових комунікацій відіграє важливу роль у забезпеченні ефективності діяльності банків. Сучасний етап розвитку маркетингу характеризується бажанням споживачів стати частиною бренду банку. Клієнти не тільки цікавлять-ся банківськими продуктами, вони хочуть отримувати цікаву інформа-цію про бренд, менеджмент банку тощо.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ.pdf661.07 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора