Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T19:34:05Z-
dc.date.available2022-09-23T19:34:05Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationМАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448-
dc.description.abstractЗастосування маркетингових комунікацій відіграє важливу роль у забезпеченні ефективності діяльності банків. Сучасний етап розвитку маркетингу характеризується бажанням споживачів стати частиною бренду банку. Клієнти не тільки цікавлять-ся банківськими продуктами, вони хочуть отримувати цікаву інформа-цію про бренд, менеджмент банку тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукова економічна організація «Перспектива»uk
dc.relation.ispartofseriesНАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ;Частина І-
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectКонтент-маркетингuk
dc.subjectБанківський продуктuk
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk
dc.titleШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ.pdf661.07 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора