Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Title: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Маркетинг
Контент-маркетинг
Банківський продукт
Маркетингові комунікації
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Наукова економічна організація «Перспектива»
Citation: МАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
Series/Report no.: НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ;Частина І
Abstract: Застосування маркетингових комунікацій відіграє важливу роль у забезпеченні ефективності діяльності банків. Сучасний етап розвитку маркетингу характеризується бажанням споживачів стати частиною бренду банку. Клієнти не тільки цікавлять-ся банківськими продуктами, вони хочуть отримувати цікаву інформа-цію про бренд, менеджмент банку тощо.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ.pdf661.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools