Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Назва: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Маркетинг
Контент-маркетинг
Банківський продукт
Маркетингові комунікації
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Наукова економічна організація «Перспектива»
Бібліографічний опис: МАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
Серія/номер: НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ;Частина І
Короткий огляд (реферат): Застосування маркетингових комунікацій відіграє важливу роль у забезпеченні ефективності діяльності банків. Сучасний етап розвитку маркетингу характеризується бажанням споживачів стати частиною бренду банку. Клієнти не тільки цікавлять-ся банківськими продуктами, вони хочуть отримувати цікаву інформа-цію про бренд, менеджмент банку тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/448
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ.pdf661.07 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора