Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
Название: УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІ
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: Цифрова трансформація
Маркетинг
«маркетинг-мікс»
Таргетинг
Дата публикации: мая-2020
Издательство: журналу “Вісник Хмельницького національного університету”
Серия/номер: Економічні науки;номер 2
Краткий осмотр (реферат): Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
ISSN: 2307-5740
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf3.19 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора