Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Цифрова трансформація
Маркетинг
«маркетинг-мікс»
Таргетинг
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: журналу “Вісник Хмельницького національного університету”
Серія/номер: Економічні науки;номер 2
Короткий огляд (реферат): Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf3.19 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора