Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T18:27:49Z-
dc.date.available2022-09-23T18:27:49Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.issn2307-5740-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445-
dc.description.abstractУдосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherжурналу “Вісник Хмельницького національного університету”uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;номер 2-
dc.subjectЦифрова трансформаціяuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subject«маркетинг-мікс»uk
dc.subjectТаргетингuk
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools