Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Цифрова трансформація
Маркетинг
«маркетинг-мікс»
Таргетинг
Issue Date: May-2020
Publisher: журналу “Вісник Хмельницького національного університету”
Series/Report no.: Економічні науки;номер 2
Abstract: Удосконалення маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/445
ISSN: 2307-5740
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools