Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Название: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: Управління
Маркетинг
Комунікація
Діяльність банків
Дата публикации: июн-2020
Издательство: Центр фінансово-економічних наукових досліджень,
Серия/номер: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-практичні аспекти аналізу економіки, обліку, фінансів і права»;Частина 3
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ.pdf563.75 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора