Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Управління
Маркетинг
Комунікація
Діяльність банків
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Центр фінансово-економічних наукових досліджень,
Серія/номер: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-практичні аспекти аналізу економіки, обліку, фінансів і права»;Частина 3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ.pdf563.75 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора