Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T17:53:39Z-
dc.date.available2022-09-23T17:53:39Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових досліджень,uk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-практичні аспекти аналізу економіки, обліку, фінансів і права»;Частина 3-
dc.subjectУправлінняuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectКомунікаціяuk
dc.subjectДіяльність банківuk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ.pdf563.75 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора