Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Title: ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Управління
Маркетинг
Комунікація
Діяльність банків
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Центр фінансово-економічних наукових досліджень,
Series/Report no.: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-практичні аспекти аналізу економіки, обліку, фінансів і права»;Частина 3
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/442
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ.pdf563.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools