Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Название: ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: банки
конкуренція
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
Дата публикации: июн-2020
Издательство: Львівський науковий форум. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції.
Серия/номер: Перспективи розвитку сучасної науки та освіти;частина І
Краткий осмотр (реферат): Передумовою виведення нових банківських продуктів в сучасних умовах є інтеграція всіх інструментів і каналів маркетингових комунікацій в єдину систему, що передбачає їх застосування у синергетичній взаємодії як засобу забезпечення ефективності діяльності банківських установ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК.pdf1.37 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора