Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T17:20:38Z-
dc.date.available2022-09-23T17:20:38Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439-
dc.description.abstractПередумовою виведення нових банківських продуктів в сучасних умовах є інтеграція всіх інструментів і каналів маркетингових комунікацій в єдину систему, що передбачає їх застосування у синергетичній взаємодії як засобу забезпечення ефективності діяльності банківських установ.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвівський науковий форум. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції.uk
dc.relation.ispartofseriesПерспективи розвитку сучасної науки та освіти;частина І-
dc.subjectбанкиuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools