Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: банки
конкуренція
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Львівський науковий форум. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції.
Series/Report no.: Перспективи розвитку сучасної науки та освіти;частина І
Abstract: Передумовою виведення нових банківських продуктів в сучасних умовах є інтеграція всіх інструментів і каналів маркетингових комунікацій в єдину систему, що передбачає їх застосування у синергетичній взаємодії як засобу забезпечення ефективності діяльності банківських установ.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools