Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: банки
конкуренція
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: Львівський науковий форум. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції.
Серія/номер: Перспективи розвитку сучасної науки та освіти;частина І
Короткий огляд (реферат): Передумовою виведення нових банківських продуктів в сучасних умовах є інтеграція всіх інструментів і каналів маркетингових комунікацій в єдину систему, що передбачає їх застосування у синергетичній взаємодії як засобу забезпечення ефективності діяльності банківських установ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/439
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК.pdf1.37 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора