Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Название: Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Янченко, Валерія Олександрівна
Ключевые слова: концепції маркетингу
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Мета курсової роботи полягає в дослідженні сучасних концепцій маркетингу та їх застосування в діяльності підприємства, зокрема на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно виконати низку завдань: 1. Виділити основні етапи розвитку концепцій маркетингу. 2. Охарактеризувати сучасні концепції маркетингу та їх вплив на підприємницьку діяльність. 3. Проаналізувати використання концепцій маркетингу на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». 4. Оцінити ефективність маркетингової діяльності підприємства та виявити проблеми в його маркетинговій стратегії. 5. Запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. 3 Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємств, а предметом – застосування сучасних концепцій маркетингу в управлінні підприємством. Інформаційною базою дослідження є матеріали вітчизняної та зарубіжної літератури, звіти підприємств, а також маркетингові дослідження, що стосуються досліджуваної теми.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Янченко_МР.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу655.97 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.