Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Title: Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
Other Titles: Курсова робота з маркетингу
Authors: Янченко, Валерія Олександрівна
Keywords: концепції маркетингу
Issue Date: May-2025
Publisher: Мііжнародний європейський університет
Citation: Курсова робота з маркетингу
Abstract: Мета курсової роботи полягає в дослідженні сучасних концепцій маркетингу та їх застосування в діяльності підприємства, зокрема на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно виконати низку завдань: 1. Виділити основні етапи розвитку концепцій маркетингу. 2. Охарактеризувати сучасні концепції маркетингу та їх вплив на підприємницьку діяльність. 3. Проаналізувати використання концепцій маркетингу на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». 4. Оцінити ефективність маркетингової діяльності підприємства та виявити проблеми в його маркетинговій стратегії. 5. Запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. 3 Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємств, а предметом – застосування сучасних концепцій маркетингу в управлінні підприємством. Інформаційною базою дослідження є матеріали вітчизняної та зарубіжної літератури, звіти підприємств, а також маркетингові дослідження, що стосуються досліджуваної теми.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янченко_МР.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу655.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.