Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Назва: Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
Інші назви: Курсова робота з маркетингу
Автори: Янченко, Валерія Олександрівна
Ключові слова: концепції маркетингу
Дата публікації: тра-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Курсова робота з маркетингу
Короткий огляд (реферат): Мета курсової роботи полягає в дослідженні сучасних концепцій маркетингу та їх застосування в діяльності підприємства, зокрема на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно виконати низку завдань: 1. Виділити основні етапи розвитку концепцій маркетингу. 2. Охарактеризувати сучасні концепції маркетингу та їх вплив на підприємницьку діяльність. 3. Проаналізувати використання концепцій маркетингу на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». 4. Оцінити ефективність маркетингової діяльності підприємства та виявити проблеми в його маркетинговій стратегії. 5. Запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. 3 Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємств, а предметом – застосування сучасних концепцій маркетингу в управлінні підприємством. Інформаційною базою дослідження є матеріали вітчизняної та зарубіжної літератури, звіти підприємств, а також маркетингові дослідження, що стосуються досліджуваної теми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янченко_МР.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу655.97 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.