Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯнченко, Валерія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:29:04Z-
dc.date.available2025-07-15T08:29:04Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1390-
dc.description.abstractМета курсової роботи полягає в дослідженні сучасних концепцій маркетингу та їх застосування в діяльності підприємства, зокрема на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно виконати низку завдань: 1. Виділити основні етапи розвитку концепцій маркетингу. 2. Охарактеризувати сучасні концепції маркетингу та їх вплив на підприємницьку діяльність. 3. Проаналізувати використання концепцій маркетингу на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». 4. Оцінити ефективність маркетингової діяльності підприємства та виявити проблеми в його маркетинговій стратегії. 5. Запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. 3 Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємств, а предметом – застосування сучасних концепцій маркетингу в управлінні підприємством. Інформаційною базою дослідження є матеріали вітчизняної та зарубіжної літератури, звіти підприємств, а також маркетингові дослідження, що стосуються досліджуваної теми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectконцепції маркетингуuk
dc.titleВикористання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янченко_МР.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу655.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.