Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1370
Название: Розробка маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ Кондитерської фабрики «Рошен»
Другие названия: Бакалаврська робота
Авторы: Лобовко, Вікторія Дмитрівна
Ключевые слова: маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, цифровий маркетинг
Дата публикации: 25-июн-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». У роботі розглянуто сутність та види маркетингових стратегій, проаналізовано маркетингові інструменти та методи оцінки ефективності маркетингових стратегій. Проведено комплексний аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Рошен», досліджено конкурентоспроможність продукції підприємства та визначено його конкурентні переваги на ринку кондитерських виробів України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1370
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лобовко_диплом_МР.docxРозробка маркетингової страатегії підприємства4.6 MBMicrosoft Word XMLОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.