Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1370
Назва: Розробка маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ Кондитерської фабрики «Рошен»
Інші назви: Бакалаврська робота
Автори: Лобовко, Вікторія Дмитрівна
Ключові слова: маркетингова стратегія, конкурентоспроможність, цифровий маркетинг
Дата публікації: 25-чер-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Кваліфікаційна бакалаврська робота
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». У роботі розглянуто сутність та види маркетингових стратегій, проаналізовано маркетингові інструменти та методи оцінки ефективності маркетингових стратегій. Проведено комплексний аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Рошен», досліджено конкурентоспроможність продукції підприємства та визначено його конкурентні переваги на ринку кондитерських виробів України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1370
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лобовко_диплом_МР.docxРозробка маркетингової страатегії підприємства4.6 MBMicrosoft Word XMLВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.