Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛобовко, Вікторія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-07-14T10:36:44Z-
dc.date.available2025-07-14T10:36:44Z-
dc.date.issued2025-06-25-
dc.identifier.citationКваліфікаційна бакалаврська роботаuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1370-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». У роботі розглянуто сутність та види маркетингових стратегій, проаналізовано маркетингові інструменти та методи оцінки ефективності маркетингових стратегій. Проведено комплексний аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Рошен», досліджено конкурентоспроможність продукції підприємства та визначено його конкурентні переваги на ринку кондитерських виробів України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегія, конкурентоспроможність, цифровий маркетингuk
dc.titleРозробка маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ Кондитерської фабрики «Рошен»uk
dc.title.alternativeБакалаврська роботаuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лобовко_диплом_МР.docxРозробка маркетингової страатегії підприємства4.6 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.