Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1266
Название: Проблеми впровадження промислового маркетингу в сучасних умовах компанії Apple
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Камінська, Інна Володимирівна
Ключевые слова: Маркетинг, промисловий маркетинг
Дата публикации: 23-мая-2024
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі промисловий сектор є одним із найважливіших галузей економіки, що забезпечує виробництво товарів і послуг для споживачів. Зростання конкуренції, швидкі технологічні зміни та зміна споживчих уподобань ставлять перед промисловими підприємствами нові виклики та завдання, зокрема, у сфері маркетингу. Впровадження промислового маркетингу стає стратегічним кроком для промислових підприємств у досягненні конкурентних переваг та збільшенні обсягів продажів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1266
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КР Камінська (1).pdf490.57 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.