Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1266
Назва: Проблеми впровадження промислового маркетингу в сучасних умовах компанії Apple
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Камінська, Інна Володимирівна
Ключові слова: Маркетинг, промисловий маркетинг
Дата публікації: 23-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі промисловий сектор є одним із найважливіших галузей економіки, що забезпечує виробництво товарів і послуг для споживачів. Зростання конкуренції, швидкі технологічні зміни та зміна споживчих уподобань ставлять перед промисловими підприємствами нові виклики та завдання, зокрема, у сфері маркетингу. Впровадження промислового маркетингу стає стратегічним кроком для промислових підприємств у досягненні конкурентних переваг та збільшенні обсягів продажів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1266
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Камінська (1).pdf490.57 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.