Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1266
Title: Проблеми впровадження промислового маркетингу в сучасних умовах компанії Apple
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Камінська, Інна Володимирівна
Keywords: Маркетинг, промисловий маркетинг
Issue Date: 23-May-2024
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: У сучасному світі промисловий сектор є одним із найважливіших галузей економіки, що забезпечує виробництво товарів і послуг для споживачів. Зростання конкуренції, швидкі технологічні зміни та зміна споживчих уподобань ставлять перед промисловими підприємствами нові виклики та завдання, зокрема, у сфері маркетингу. Впровадження промислового маркетингу стає стратегічним кроком для промислових підприємств у досягненні конкурентних переваг та збільшенні обсягів продажів.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1266
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР Камінська (1).pdf490.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.