Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Название: Сутність сегментації ринку та її застосування
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Дяк, Олена Павлівна
Ключевые слова: Маркетинг, конкурентоспроможність
Дата публикации: 10-мая-2024
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі для бізнесу конкурентна боротьба на ринку стає все більш інтенсивною та складною. Для досягнення успіху підприємствам необхідно не лише розробляти якісні товари чи послуги, але й ефективно взаємодіяти зі своїми клієнтами. Одним із ключових інструментів, що дозволяє підприємствам досягти цієї мети, є сегментація ринку. Сегментація ринку є одним із стратегічних підходів, що полягає в розділенні ринку на окремі групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Цей процес дозволяє підприємствам краще зрозуміти свою цільову аудиторію та надати їм більш індивідуалізоване обслуговування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Дяк О.П.pdf571.77 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.