Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяк, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:41:11Z-
dc.date.available2025-01-21T15:41:11Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractУ сучасному світі для бізнесу конкурентна боротьба на ринку стає все більш інтенсивною та складною. Для досягнення успіху підприємствам необхідно не лише розробляти якісні товари чи послуги, але й ефективно взаємодіяти зі своїми клієнтами. Одним із ключових інструментів, що дозволяє підприємствам досягти цієї мети, є сегментація ринку. Сегментація ринку є одним із стратегічних підходів, що полягає в розділенні ринку на окремі групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Цей процес дозволяє підприємствам краще зрозуміти свою цільову аудиторію та надати їм більш індивідуалізоване обслуговування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, конкурентоспроможністьuk
dc.titleСутність сегментації ринку та її застосуванняuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_Дяк О.П.pdf571.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.