Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДяк, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:41:11Z-
dc.date.available2025-01-21T15:41:11Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260-
dc.description.abstractУ сучасному світі для бізнесу конкурентна боротьба на ринку стає все більш інтенсивною та складною. Для досягнення успіху підприємствам необхідно не лише розробляти якісні товари чи послуги, але й ефективно взаємодіяти зі своїми клієнтами. Одним із ключових інструментів, що дозволяє підприємствам досягти цієї мети, є сегментація ринку. Сегментація ринку є одним із стратегічних підходів, що полягає в розділенні ринку на окремі групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Цей процес дозволяє підприємствам краще зрозуміти свою цільову аудиторію та надати їм більш індивідуалізоване обслуговування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, конкурентоспроможністьuk
dc.titleСутність сегментації ринку та її застосуванняuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Дяк О.П.pdf571.77 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.