Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Title: Сутність сегментації ринку та її застосування
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Дяк, Олена Павлівна
Keywords: Маркетинг, конкурентоспроможність
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: У сучасному світі для бізнесу конкурентна боротьба на ринку стає все більш інтенсивною та складною. Для досягнення успіху підприємствам необхідно не лише розробляти якісні товари чи послуги, але й ефективно взаємодіяти зі своїми клієнтами. Одним із ключових інструментів, що дозволяє підприємствам досягти цієї мети, є сегментація ринку. Сегментація ринку є одним із стратегічних підходів, що полягає в розділенні ринку на окремі групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Цей процес дозволяє підприємствам краще зрозуміти свою цільову аудиторію та надати їм більш індивідуалізоване обслуговування.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_Дяк О.П.pdf571.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.