Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Назва: Сутність сегментації ринку та її застосування
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Дяк, Олена Павлівна
Ключові слова: Маркетинг, конкурентоспроможність
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі для бізнесу конкурентна боротьба на ринку стає все більш інтенсивною та складною. Для досягнення успіху підприємствам необхідно не лише розробляти якісні товари чи послуги, але й ефективно взаємодіяти зі своїми клієнтами. Одним із ключових інструментів, що дозволяє підприємствам досягти цієї мети, є сегментація ринку. Сегментація ринку є одним із стратегічних підходів, що полягає в розділенні ринку на окремі групи споживачів зі схожими характеристиками та потребами. Цей процес дозволяє підприємствам краще зрозуміти свою цільову аудиторію та надати їм більш індивідуалізоване обслуговування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1260
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Дяк О.П.pdf571.77 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.