Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Название: Дослідження впливу засобів реклами на розвиток промислового підприємства
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Малюк, Кристина Віталіївна
Ключевые слова: маркетинг, реклама, тенденції маркетингу
Дата публикации: 10-мая-2024
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): У сучасному світі, де швидкість реакції та адаптація до змін відіграють ключову роль у стабільності та розвитку підприємства, комунікаційні інструменти набувають особливої важливості. Особливо це стосується промислового ринку, де ефективність комунікацій безпосередньо впливає на підтримання конкурентоспроможності та експансію ринкової діяльності. Актуальність цієї роботи полягає у потребі глибшого аналізу та оптимізації використання комунікаційних стратегій на прикладі конкретного підприємства на промисловому ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Малюк К.С._ (1).pdf1.33 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.