Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Назва: Дослідження впливу засобів реклами на розвиток промислового підприємства
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Малюк, Кристина Віталіївна
Ключові слова: маркетинг, реклама, тенденції маркетингу
Дата публікації: 10-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, де швидкість реакції та адаптація до змін відіграють ключову роль у стабільності та розвитку підприємства, комунікаційні інструменти набувають особливої важливості. Особливо це стосується промислового ринку, де ефективність комунікацій безпосередньо впливає на підтримання конкурентоспроможності та експансію ринкової діяльності. Актуальність цієї роботи полягає у потребі глибшого аналізу та оптимізації використання комунікаційних стратегій на прикладі конкретного підприємства на промисловому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малюк К.С._ (1).pdf1.33 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.