Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалюк, Кристина Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:37:57Z-
dc.date.available2025-01-21T15:37:57Z-
dc.date.issued2024-05-10-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259-
dc.description.abstractУ сучасному світі, де швидкість реакції та адаптація до змін відіграють ключову роль у стабільності та розвитку підприємства, комунікаційні інструменти набувають особливої важливості. Особливо це стосується промислового ринку, де ефективність комунікацій безпосередньо впливає на підтримання конкурентоспроможності та експансію ринкової діяльності. Актуальність цієї роботи полягає у потребі глибшого аналізу та оптимізації використання комунікаційних стратегій на прикладі конкретного підприємства на промисловому ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетинг, реклама, тенденції маркетингуuk
dc.titleДослідження впливу засобів реклами на розвиток промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малюк К.С._ (1).pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.