Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Title: Дослідження впливу засобів реклами на розвиток промислового підприємства
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Малюк, Кристина Віталіївна
Keywords: маркетинг, реклама, тенденції маркетингу
Issue Date: 10-May-2024
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: У сучасному світі, де швидкість реакції та адаптація до змін відіграють ключову роль у стабільності та розвитку підприємства, комунікаційні інструменти набувають особливої важливості. Особливо це стосується промислового ринку, де ефективність комунікацій безпосередньо впливає на підтримання конкурентоспроможності та експансію ринкової діяльності. Актуальність цієї роботи полягає у потребі глибшого аналізу та оптимізації використання комунікаційних стратегій на прикладі конкретного підприємства на промисловому ринку.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1259
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малюк К.С._ (1).pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.