Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Название: Сутність сегментації ринку та її застосування на ринку промислової продукції України на прикладі ПАТ "КЮЗ"
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Садовська, Каріна Андріївна
Ключевые слова: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Дата публикации: 23-мая-2023
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Еволюція сегментування ринку відбувається під впливом змін в суспільстві, технологіях, поведінці споживачів та інших факторів. Вона проходить через кілька етапів, які відображають зростання складності і точності сегментування.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КурсоваСадовська.pdf1.29 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.