Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Title: Сутність сегментації ринку та її застосування на ринку промислової продукції України на прикладі ПАТ "КЮЗ"
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Садовська, Каріна Андріївна
Keywords: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Issue Date: 23-May-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Еволюція сегментування ринку відбувається під впливом змін в суспільстві, технологіях, поведінці споживачів та інших факторів. Вона проходить через кілька етапів, які відображають зростання складності і точності сегментування.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КурсоваСадовська.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.