Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Назва: Сутність сегментації ринку та її застосування на ринку промислової продукції України на прикладі ПАТ "КЮЗ"
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Садовська, Каріна Андріївна
Ключові слова: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Дата публікації: 23-тра-2023
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): Еволюція сегментування ринку відбувається під впливом змін в суспільстві, технологіях, поведінці споживачів та інших факторів. Вона проходить через кілька етапів, які відображають зростання складності і точності сегментування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КурсоваСадовська.pdf1.29 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.