Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадовська, Каріна Андріївна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:29:26Z-
dc.date.available2025-01-21T15:29:26Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257-
dc.description.abstractЕволюція сегментування ринку відбувається під впливом змін в суспільстві, технологіях, поведінці споживачів та інших факторів. Вона проходить через кілька етапів, які відображають зростання складності і точності сегментування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послугuk
dc.titleСутність сегментації ринку та її застосування на ринку промислової продукції України на прикладі ПАТ "КЮЗ"uk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КурсоваСадовська.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.