Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСадовська, Каріна Андріївна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:29:26Z-
dc.date.available2025-01-21T15:29:26Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1257-
dc.description.abstractЕволюція сегментування ринку відбувається під впливом змін в суспільстві, технологіях, поведінці споживачів та інших факторів. Вона проходить через кілька етапів, які відображають зростання складності і точності сегментування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послугuk
dc.titleСутність сегментації ринку та її застосування на ринку промислової продукції України на прикладі ПАТ "КЮЗ"uk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КурсоваСадовська.pdf1.29 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.