Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Название: Стратегія виходу промислових підприємств на міжнародний ринок
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Лобовко, Вікторія Дмитрівна
Ключевые слова: Реклама, маркетинг, стратегічне управління
Дата публикации: 23-мая-2023
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Стратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринок" полягає в необхідності забезпечення конкурентоспроможності та стійкого розвитку підприємств в умовах глобалізації. Тема є дуже актуальною у сучасних умовах глобалізації економіки. За останні десятиліття світова економіка переживає значні зміни, що зумовлені швидким розвитком технологій, підвищенням рівня конкуренції та розвитком міжнародної торгівлі. У зв'язку з цим, промислові підприємства в умовах глобалізації стикаються з необхідністю виходу на міжнародні ринки для збільшення обсягів продажів та отримання більш високих прибутків.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Курсова робота, Лобовко Вікторія.pdf1.26 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.